Könyvkritika: Nicholas Sparks - Az ​utolsó dal

Fülszöveg 
Nicholas ​Sparks legújabb könyve egyszerre két ember megható történetét hozza közel hozzánk: egy lányét és egy apáét. A lány regénye kamaszkori lázadásról, barátságról, az első szerelem öröméről és fájdalmáról, az apáé egy házasság kudarcáról, a gyerekek iránti feltétlen szeretetről szól.
Az elvált Steve a nyári szünidőt gyermekeivel tölti tengerparti szülővárosában. Jonah, a kisfia boldog, hogy újra együtt lehetnek, de Ronnie, a nagylány, aki három éve nem áll szóba apjával, megbántottnak és csalódottnak érzi magát a kényszerű utazás miatt. Apja embersége, a kettejüket összekötő zenei tehetség, egy dal és egy titok segíti őket abban, hogy újra egymásra találhassanak. A megrázó történetet baljós sejtelmek és közössé váló álmok alakítják.
Az utolsó dal mégiscsak egy szerelmesregény; arról az érzésről szól, amely először gyújtja meg a szívet, boldogságot és kétségeket szül, és van olyan erős, hogy két fiatalt összekössön.
Mint a szerző annyi korábbi könyve, ez a mű is megihlette a mozgókép világát, Miley Cyrus és Greg Kinnear főszereplésével filmvászonra álmodva figuráit.

Véleményem 
Imádtam Miley Cyrus és Liam Hemsworth főszereplésével készült filmadaptációt és szerettem volna elolvasni a könyvet is, így nagyon örültem, amikor megláttam a könyvtárban. Kikölcsönöztem és azonnal el is kezdtem olvasni. Már több könyvet olvastam Nicholas Sparkstól és nagyon szerettem őket, nem volt ez másképp Az utolsó dal c. könyvével sem, ami egy romantikus, nagyon megható, tanulságos és szomorú történet. Tetszett Ronnie és Will között kialakult szerelem, ahogy a lány karakterfejlődése is. Egy dacos kamaszból egy érett nővé válik.
Végigkövethetjük Ronnie és apja kapcsolatának változását. Fontos, hogy örökké nem haragudhatunk egy másik emberre. Ronnie képes volt elengedni a haragot és megbocsátani.
Szívfacsaró és megrázó regény. Sokféle érzelmet váltott ki belőlem és sokszor csalt könnyeket a szemembe. Ajánlom mindenkinek elolvasásra!
Kedvet kaptam újra megnézni a filmet, szóval megvan a ma délutáni programom. :)

Kedvenc idézet:
Az élet, pontosan olyan, mint egy dal, állapította meg magában Steve,
Az eleje rejtély, a vége megerősítés, de a közepe az, ahol az érzelmek rejtőznek, amelyek megérintik az embert.

5/5
#kedvenc

Nektek mi a véleményetek róla? A film hogy tetszett?
Olvassatok sokat!

Dorin


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése