Könyvkritika: T.A. Frazier - King (King 1.)

Fülszöveg:
Nincs hol laknia. Nincs mit ennie. Nincs kihez fordulnia. Doe nem emlékszik a múltjára.
A hírhedt nehézfiú most szabadult a börtönből. King az az alak, akivel jobb nem szembekerülni, mert vérrel, fájdalommal, szexszel, vagy ezek kombinációjával fizet meg az ember. King jövője azon múlik, hogyan tudja egyensúlyozni az életét.
Doe történetét homály fedi.
Amikor sorsuk összefonódik, rá kell döbbenniük, hogy a folytatáshoz meg kell tanulniuk elengedni addigi életüket.

Véleményem
Egy újabb rázós könyvre esett a választásom. Nem olvastam még az írónőtől, így nagy kíváncsisággal lapoztam fel a King c. könyvét. A borító figyelemfelkeltő és hasonlóan képzeltem el én Kinget.
A történetet Doe és King szemszögéből ismerhetjük meg, ami számomra plusz pont, mert szeretem a váltott szemszögből mesélt történeteket.
Doe elvesztette az emlékezetét és nem tudja ki is ő valójában. Szüksége van valakire, aki megvédi, cserébe felajánlja a testét. A két főszereplő egy buli alkalmával találkoznak és elkezdődik a közös történetük. King egy erős személyiség, igazi alfahím, aki szexi, veszélyes, és végtelenül mocskos szájú. King és Preppy különböző személyiségek, gyermekkori barátok később üzlettársak lesznek. Szoros barátságuk példaértékű.
Összességében: Bőven megtalálható benne erotikus jelenet, erőszak és káromkodás. A témáját tekintve szigorúan csak 18 év felett ajánlott. Tetszett és mivel hatalmas függővéggel zárult már alig várom, hogy elolvassam a folytatást.

Kedvenc karakter: Preppy, aki egy igazán hűséges barát. 

Kedvenc idézet:
Mindannyian csak fel alá szaladgálunk, és tesszük a jelentéktelen dolgainkat. Egyetlen életünk van, egyetlenegy, mégis túl sok időt töltünk olyan dolgokkal, amikkel nem is akarunk foglalkozni. Én ezt nem akarom.

★☆
4/5

Várom a ti véleményeteket is. 
Nektek hogy tetszett?
 Dorin 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése