Könyvkritika: Vi Keeland - Órákon ​át kívánlak


Fülszöveg:
Cain Westtel egy bárban futottam össze. Észrevette, hogy mogorva tekintettel méregetem, és azt hitte, hogy fel akarom csípni. Amikor csevegni próbált velem, nyomban helyre tettem, és megmondtam neki, hogy egy hazug, csaló és önimádó seggfejnek tartom.
Ez az elbűvölő külsejű szemétláda ugyanis meghívta vacsorázni a legjobb barátnőmet egy luxusétterembe, és a mézes-mázos szövegével az ágyába csalta – csak azt felejtette el közölni, hogy nős.
Megérdemelte, hogy úgy lehordjam, de még ennél is több járt volna neki azért, amit tett.
Különösen akkor kezdett bizseregni a tenyerem, amikor az az elviselhetetlen, önelégült mosoly megjelent azon a tökéletes metszésű arcán, miután kiosztottam.
Csakhogy később kiderült, hogy nem a megfelelő fickót rohantam le a tirádáimmal.
Hoppá!
Megszégyenülten húztam el a bárból, bocsánatkérés nélkül. De túltettem magam a dolgon, mert tudtam, hogy úgysem botlom bele a jóképű idegenbe még egyszer az életben.
Ebben a hitben ringattam magam… míg másnap reggel be nem mentem az egyetemre.
Üdvözlöm, West professzor, az új oktatási asszisztense vagyok! Ön alatt fogok dolgozni… persze csak átvitt értelemben.
Bár nem lehet rossz dolog az sem, ha az előbbi kijelentést szó szerint értelmezzük. West professzor alatt lenni igazán kellemes élmény lehet.
Szédítően izgalmasnak ígérkezik a mi közös munkánk, professzor úr…


Véleményem:
A borító nekem nem tetszik, azt üzeni, hogy egy átlagos, középkategóriás regény és fő témája az erotika, pedig szerintem több van benne. Tetszett a könyv felépítése: több nézőpontból íródott, Cain és Rachel múltjába is bepillantást nyerünk. Aranyos, humoros, vicces jelenetek és szófordulatok találhatóak benne. Szeretek olvasni a tiltott szerelemről, jelen esetben: a demonstráló beleszeret a Tanár úrba. Szerethetőek a karakterek és működik közöttük a kémia. Tetszett, hogy a könyvnek van egy központi eleme: a zene, ami mindvégig jelen volt a történet során.
A szöveg több gondozást/szerkesztést igényelt volna, mert néha nagyon zavaróak voltak a hibák, amik nem csak az olvasási élményt rontották, hanem a könyv színvonalát is.

Összességében: tetszett és biztos, hogy fogok még olvasni az írónőtől.

Kedvenc karakter: Cain

Kedvenc idézetek:
Mi történt veled, Able Arsen? Sőt, még jobb kérdés, hogyan lett belőled Caine West professzor?

az emberek ritkán azok a valóságban, aminek online mutatják magukat.

Ez csak természetes. Úgy tűnik, ez már szokásunkká vált: örökösen megmentjük egymást.

– Dupla árat fizettettél vele legalább?
– Naná. Seggfejfelár.

Ne hagyd, hogy hülyét csináljon belőled. A külcsín becsapós lehet. A látszat csal.

Bármilyen életet élt is ez a kislány, még arra is jutott energiája, hogy egy érmét csempésszen oda a papnak, hogy szerencsét hozzon neki. Hihetetlen

Mert a zene mindent kifejez, amit az emberek képtelenek szavakkal elmondani, és sosem hazudik.

5/4,5 pont 

Nektek mi a véleményetek róla? 

Dorin




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése