Könyvkritika: J. L. Armentrout - Obszidián (Luxen 1.)


Fülszöveg:
Az ​újrakezdés szívás.
Amikor Nyugat-Virginiába költöztünk – éppen az utolsó gimis évem előtt –, nagyjából beletörődtem a rémes tájszólásba, a szakadozó internetbe és a várható tömény unalomba. Egészen addig, amíg észre nem vettem magas, szexi, különös zöld szemű szomszédomat. Az ég kiderült.
Aztán a srác megszólalt.
Daemon dühítő. Beképzelt. Tenyérbe mászó. Nem bírjuk egymást. Egyáltalán. De akkor, amikor egy idegen rám támadt, és Daemon a keze egyetlen intésével szó szerint megfagyasztotta az időt… akkor valami történt. Valami váratlan.
A szédítő idegen a szomszédból megjelölt engem. Jól hallottad. Idegen. Mint kiderült, Daemon és a húga egy egész galaxisra való ellenféllel néznek szembe, akik mind az ő képességeikre pályáznak, a nyom pedig, amit Daemon rajtam hagyott, olyan fényesen jelzi számukra az utat, mint a vegasi leszállópálya. Csak úgy úszhatom meg élve, ha Daemon közelében maradok, amíg elhalványul a nyom rajtam.
Mármint, ha nem ölöm meg addig saját kezűleg…

Véleményem:
Nagyon sok jót hallottam már erről a könyvről, ezért úgy döntöttem én is beszerzem. Kíváncsian kezdtem bele az olvasásába és kijelenthetem, hogy az Obszidián megérdemli a sok pozitív kritikát, hisz elképesztően jó történet, szerethető karakterekkel egy remek írónő tollából, akinek a fogalmazása és humora már az első oldalakon megfogott.
A történet szerint Katy és anyja új városba költöznek, hogy megpróbáljanak továbblépni az apa/férj elvesztésének fájdalmán. 
Új város, új élet, új lehetőségek. 
Katy imád olvasni, kertészkedni és saját bloggal rendelkezik, ahol az általa elolvasott könyvekről ír véleményt. Aranyos, szerethető és könnyen lehet azonosulni a karakterével. Daeom igazi rossz fiú, aki bár szexi és minden lány álma a zöld szemeivel, nagy titkokat rejt. Daemon nem leplezi az ellenszenvét Katy iránt, aki nem tudja, hogy mit tehetett, amivel kiérdemelte a fiú viselkedését. Katyt egy nap megtámadják és majdnem meghal, ám Daemon megmenti az életét. Katy rengeteg titokról szerez tudomást és részesévé válik az idegenek világának. Imádom az olyan könyveket, ahol a két főszereplő állandóan veszekszik, marakodik, ugyanakkor szikrázik közöttük a levegő és a vak is látja, hogy működik közöttük a kémia.
Katy félelmei ellenére mindig próbált bátor maradni. Nagyon fontos számára Daemon és Dee, így amikor a helyzet megköveteli nem fél cselekedni, mégha tudja, hogy döntése akár az életébe is kerülhet. Daemon erős, összetett karakter volt, akinek minden cselekedete okkal történt. Imádtam a szemszögéből íródott néhány fejezetet. A vége tetszett és már alig várom, hogy elolvassam a következő részt.

Összességében: nagyon tetszett a könyv és remek kikapcsolódást nyújtott az olvasása. Minden volt benne, amit egy romantikus, fantasy kategóriájú könyvtől elvárhatunk.

Kedvenc karakter(ek): Daemon, Katy

Kedvenc idézetek:

Mindig azt tapasztaltam, hogy a legszebb emberek, az igazán kívül-belül szépek azok, akiknak valójában fogalmuk sincs a hatásukról. … Azok, akik közszemlére rakják szépségüket, elfecsérlik. Az ő hatásuk elmúlik, a kinézetük csak egy kagylóhéj, semmi mást nem rejt, mint árnyakat és ürességet.

– Hiszen tudod, hogy többről van szó. – Elhallgatott. – Már abban a
pillanatban tudtam, hogy bajt hozol a fejemre, amikor bekopogtál az ajtónkon.
Szárazon felnevettem.


Folytatni fogom? : Határozottan igen! :)

#Kedvenc 

5/5

Nektek, hogy tetszett a könyv? Várom a véleményeket.

Dorin 
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése