Benina - Bíborhajú trilógia 1. - A boszorka fénye


Fülszöveg:
Claire White nem mindennapi tinédzser. Claire White boszorka, méghozzá a tiszta vérű Utolsók egyike, akikből már alig néhány él a világon, ugyanis a boszorkányüldözők parancsára kegyetlen lények, a zsoldosok sorra végeznek velük. A tizennyolc éves Claire, akinek a szülei kiskorában meghaltak, nehezen fogadja el másságát. Egyszerű, átlagos fiatal lány szeretne lenni. Gideont, öreg mentorát és jó barátját menekülés közben a szeme láttára öli meg az egyik legkönyörtelenebb zsoldos, és a lány élete ezzel örökre megváltozik. A mély gyászt, a magányt és a depressziót egy baljóslatú, titokzatos srác felbukkanása töri meg. De miért fontos a félig démon, félig boszorkány Kellan Blacknek, hogy Claire-t ráébressze, mekkora varázserővel bír? És miért akarja megvédeni őt akár az élete árán is? Hogyan kénytelen szembesülni Claire a barátság mélységeivel, a szerelemmel, az árulással, a gyűlölet intenzitásával, az önmagába vetett hittel és saját erejével? A fenyegetettség folyamatosan ott lebeg a lány feje felett, mint valami ködös árny...  Csak egyvalaki tudja, hogy a legnagyobb veszély egyre közeledik, és a tűz ereje mindent lángra lobbanthat.

Véleményem:
Benina az egyik kedvenc írónőm, így nem meglepő, hogy a Bíborhajú könyvsorozat becses helyet foglal el a könyvespolcomon. Már a megjelenést követően a kezemben tudhattam és pár nap alatt kiolvastam. Tekintve, hogy nagy kedvenc volt, úgy döntöttem, hogy idén nyáron újra elolvasom. A borító már első pillantásra elnyerte a tetszésemet és szerintem illik a történethez is. Gyönyörű a fekete alapon lévő tűzvirág.
Claire-t néha idegesítőnek tartottam és bár nem lesz a kedvenc női könyves szereplőm, mégis sikerült megszeretnem a végére a karakterét. Kellan Black-et pedig nem lehet nem szeretni. Kedves, szerethető és mindent megtesz, hogy megvédje szerelmét. 
Beninát egy nagyszerű írónőnek tartom és tökéletes első résszel indította a mára már nagysikerű Bíborhajú könyvsorozatot. A történet tele van izgalmakkal és váratlan fordulatokkal, így az olvasó egy percig sem tud unatkozni. 
Kinek ajánlom? Ha szeretnél egy misztikus világba csöppenni, amit boszorkányok és démonok uralnak, lapozd fel a Boszorka fénye című könyvet.

5/5
#kedvenc 

Nektek mi a véleményetek róla?

Dorin

2 megjegyzés:

  1. Hellóka!
    Én már olvastam a könyvet és nekem is nagyon tetszett. A kedvenc szereplőm nekem Claire volt, teljesen olyan mint én és tudtam vele azonosulni. Imádom Kellant!!! <3

    VálaszTörlés
  2. Szia Naomie!
    Nagyon örülök, hogy neked is tetszett. Üdv a Kellan Black fan clubban. :)
    A trilógia többi részét olvastad már? Azokról mi a véleményed?

    Köszönöm, hogy írtál, nagyon sokat jelent a visszajelzésed és örülök, hogy megosztottad a véleményedet a könyvről.

    Legyen csodálatos napod!
    Puszi, Dorin

    VálaszTörlés